för inget är logiskt

Skolan börjar imorgon. Hur kul som helst ju!
Det betyder även att jag måste plugga eftersom vi har matteprov på tisdag eller när det nu är. Jag har bra koll jag ja.
Jag vet knappt vad jag ska blogga om så därför tänker jag testa denna listan:

Dag 1 En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 –   En person jag vill träffa just nu och varför.
Dag 3 –   Min favorit årstid, och varför.
Dag 4 –   En bild på mig när jag var liten.
Dag 5 –   Någonting jag vill ha just nu.
Dag 6 –   En plats jag vill till.
Dag 7 –   En bild på min mobil, och vad jag tycker om den.
Dag 8 –   En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 –   Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag är rädd/orolig för.
Dag 12 – Typ av killar jag faller för.
Dag 13 – Den kompisen jag känt längst.
Dag 14 – Någonting jag ångrar.
Dag 15 – En bild på mig själv för ett år sedan.
Dag 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 17 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 18 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 19 – En låt som får mig att gråta.
Dag 20 – Top 10 favoritprogram.
Dag 21 – Bästa personerna jag känner.
- LE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0