great moments

HOLA AMIGOS
Just nu gör jag nada, chillar juuu.
Min lillebror fyller år idag förresten! 
Och igår var vi ju på Bonbonland så ni ska få några bilder, jappjapp.
- LE
taggade inför fritt-fall


där uppe är viiii




vildsvineeeeet, tråkigt att jag var den enda som skrattade när vi åkte alla karusellerna (& dessa bilderna är inte tagna från samma tidpunkt eller vad man ska säga)


stygga pågar



Christine & min broder, finaa








Hankatten, christines favorit ju



Linus nya kärlek

sist men inte minst!!




Nånting svingarmen, typ. 
My love helt klart, så mysiiiiiig karusell.
Om ni undrar var jag är, så är jag den lilla svartklädda figuren.
På första bilden har jag överdrivit långa ben..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0