Dag 15 – En bild på mig själv för ett år sedan.

Okej, detta är alltså jag för ungefär ett år sedan.
SÖT JU!

_______________________________________________________________

Idag vaknade jag upp hos Sandra med huvudvärk IGEN.
Klockan två gjorde vi pannkakor till frukost och kollade på Lejonkungen 3, har aldrig förstått det roliga i den filmen förut, men nu gör jag..
Vid fyra-fem gick vi ut i skogen för att fotografera min bildläxa tills onsdag. 
Läxan är att fotografera en "mardöm".
Sandra blev lite rädd när jag jagade henne eftersom jag såg ut som en zombie..
Sen gjorde vi inte mycket mer, jag åkte hem och har precis badat bort ketchup lukten.
Nu återstår det bara att äta!
Ha det bra.
- LE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0