Dag 18 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

När jag ser mig själv i speglen med mina vänner, då tänker jag "uh, hur kan jag ha såhär fina vänner?" och när jag ser mig själv på morgonen tänker jag "mmhh, söt" med ironi då, för er som inte förstod det.
Men det finns dagar som jag tycker jag ser helt okej ut, och det är ju bra dagar, right?

_______________________________________________
Jag kan även passa på att säga hur kasst jag mår.
Jag har fortfarande huvudvärk som jag har haft ett antal dagar nu.
Igårkväll la jag i sängen och försökte sova, men kunde inte eftersom jag hostar, hostar och hostar.
Mitt i allt hostande (när jag inte ens får luft), hör jag min lillebror sova "hallå, jag försöker faktiskt sova!"
omtänksam bror detdära..
- LE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0