Dag 3 – Min favorit årstid, och varför.

Min favorit årstid är definitivt sommar!
Hur härligt är det inte att vakna på morgonen och nästan dö av värmen?
Och att inte kunna somna på kvällarna för att man är alldeles för varm?
Okej, det kanske inte är så lätt att somna och så härligt att vakna supervarm, men 
det är ju inte lika skönt att frysa så mycket att man inte orkar gå upp ur sängen, så egentligen är sommar mycket bättre.
Sola, bada, ute och grilla, Britney Spears har rakat sin frilla.. Nej, men sommaren är helt klart bäst.
Det skulle inte göra något om det var sommar året runt, fast då har man ju inget att längta till.
Nu hinner jag inte skriva mer, för jag måste klä på mig, sedan är det dags för skola!
- LE
Bild från en fin sommardag med min underbara granne Malin. 
Mitt hår är ju lagom gult och fint när jag badar!

Kommentarer
Postat av: maliin

minns den dagen så vääl, otroligt roligt vi hade. jag saknar oss

2011-03-02 @ 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0