SMOKE WEED EVERYDAY

Igår kom jag hem från Småland, några dagar tidigare än väntat. Åkte till min fina pojkvän nästan direkt när jag kom hem så jag hann inte blogga då.
Har egentligen inte så mycket att säga, förutom att det faktiskt är väldigt skönt att vara hemma (!!) haha, men hade väldigt kul när jag var borta. 
Tänker på Norge väldigt mycket också, helt hemskt att någon kan vara så idiotisk.
Fick många hyfsat bra bilder i småland, tänkte visa några
Frukost, mellanmål & fika till fem tjejer. Det är mycket mer än vad det ser ut. 1100 kr eller något sånt, gött











sjukt stolt kille!!








förlåt om det blev många bilder att titta på (som det oftast blir när jag har fotograferat) men det är så svårt att bestämma vilka som inte ska få synas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0